Rackarns bananer!! =(

Inatt sov jag dåligt, hade migrän, mådde dåligt och snorade en massa. Och imorse gick jag upp lite för sent och missade bussen. Så nu får jag vänta tills nästa som inte går förrän om över en timma till. Fuck.
Jag mår inte bra denna morgon heller.. men till skolan bör jag gå trots att det bara är profiltid (dvs övervakade självstudier)..
Men det underbaraste som finns ligger och sussar sött i min säng nu - så allt är inte dåligt!! Det var dock ett himla jobb att få hit honom - då jag satt på bussen till Ljungby igår ringde Linus och berättade att hans tåg blivit inställt. I kassan på stationen i Vänersborg visste de inget om att tåget blivit inställt men hux flux kom en ersättningsbuss till Göteborg. Linus hoppade på och allt var frid och fröjd tills han kom till Trollhättan och blev beordrad att springa bort till rätt spår - för där stod ett tåg och väntade på honom.. Jaha??
Och det tåget var även försenat - och Linus skulle missa sin anslutning i Göteborg.. Tågvärden ringde SJ:s resebutik i Göteborg som lovade att boka om Linus till smidigaste avgång oavsett vilket bolag det var med då han kom dit.. men då han kom till Göteborg visade det sej att tåget han skulle åka med egentligen hade väntat på honom - så han kom med det i alla fall!!
.. det var en massa annat småkrångel och oro för hur det skulle gå och grejs - men allt löste ju sej!! Och nu är min älskling här!! .. jag går nog upp och lägger mej hos honom i fem minuter till i väntan på att kaffet ska bli klart.. bussen går ju inte förrän om en timma!!

Kommentarer
Postat av: Anki
2010-03-04 @ 14:15:57 URL: http://egoanki.blogg.se/

mys :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!