Pryd Kanja går på sexparty.

Oj vad tiden gick snabbt idag!! Jag steg upp vid elva och sedan dess har jag bara lyssnat på musik och pysslat lite med allt möjligt.. Och nu drar jag till Line i Markaryd där jag, hon, Viktoria och en vän till Line ska ta någon öl innan vi tar bussen till Vittsjö (i mitt fall förhoppningsvis flera öl med tanke på detdär med pryd Kanja går på sexparty.. NOOOOOO!!).

Men det blir nog allt en rolig kväll i alla fall. Nu ska jag bara slänga ner en handduk i väskan och så är jag klar (måste i och för sej måla naglarna men gör det hos Line).

Drunk-Kanja - here you go!!

Ha en fin lördag!! Bajbaj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!