Nu åker jag snart!!

Jag ska bara slänga ner det sista i väskan och bre några mackor.. sen drar jag!! Yay!!
Ska bli underbart att få vara hos Linus igen. De två senaste veckorna har varit riktigt sega..

Vi har planerat att dra till Backstage antingen ikväll eller imorgon. Det blir allt roligt!!
Sedan får vi se vad vi gör.. jag tyckte vi kunde ha en helkväll för oss själva och laga god mat och mysa.. Det var Linus med på - men enligt honom är god mat tacos.. alltid tacos.. Han har fått tacos hos oss varje gång han varit här förutom EN!! Hmpf..
Fast jag tycker hans vanor är så gulliga. Och jag tycker om att han är allvarlig när det behövs samtidigt som han är extremt naiv ibland (som att Linus tycker att alla låtar ska handla om riddare, drakar och demoner).
Jag älskar allt med Linus.

Nu regnar det =(

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!