Morgondagen:

Nu hag jag tvättat i massor och nästan plockat allt på rummet.. Dammsuga och blöttorka golvet gör jag nog imorgon när jag kommer hem från skolan.

Efter mattelektionen imorgon bitti åker vi på studiebesök.. på Teboden!! Lärarna har nog tänkt att det inte ska vara ett lika "seriöst" studiebesök utan lite mer förena nytta med nöje, studiebesök/mysigt avslut innan påsklovet..
Jag klagar definitivt inte. Jag tycker det är underbart att fika på Teboden och detta är ju faktiskt en grej jag kan tänka mej att göra med hela klassen.

Och imorgon eftermiddag kommer världens bästa Linus!!<3 Dessa två veckorna utan honom har varit grymt jobbiga.. Det är ju så ibland - mer jobbigt med avståndet än vanligt.. Men imorgon kommer han i alla fall hit!!

Jag & Linus<3 (.. passande nog är bilden från när vi var på Teboden i september..)


Kommentarer
Postat av: Anki
2010-04-01 @ 14:32:45 URL: http://egoanki.blogg.se/

Ni är så jävla fina ihop :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!