Mögrummet..

Kommer ni ihåg Mysteriet på Greveholm?? Well, i den hittar mamma Astrid och pappa Leif ett rum (där Jean och Staffan försöker skrämma dem men misslyckas) där de tänker slänga in vinterdäcken och annan skit de inte vill ha framme.. Leif föreslår att de ska kalla det "Mögrummet".
Mögrummet är faktiskt en passande beskrivning av mitt rum. Här är gammalt och dammigt och all skit verkar bara samlas här - man har inte en aning om vad man slängt in och inget av det som finns här är saker man egentligen behöver..

.. igår citerade jag och Joel Greveholm på lunchen och nu när jag höll på att städa kom jag att tänka på just "Vi kan kalla det för Mögrummet.."
Jag har sjukt ont i min rygg, så städandet går söligt.. Jag har inte bara ont i ryggen i och för sej - jag har ont i hela kroppen!! Men ryggen är nog värst..

Nej, en kopp varm choklad nu skulle sitta fint!! =)
Sedan fortsätter jag städa till dethär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!