Lördagsmorgon..

Igårkväll var rätt okej. Sjukt lite folk ute dock!! Vilket var konstigt då det både varit löning och fint väder hela dagen!! Inte så många ute som jag kände heller.. Men vi hade trevligt i alla fall =) Bilder kommer!!

Idag regnar och haglar det.. det får det gärna göra en dag som denna - då man inte planerat att gå ut (förutom när jag ska hem då.. är ju fortfarande hos Viktoria).

Vi har precis ätit frukost och nu sitter jag och lyssnar på Electric Boys samtidigt som jag slötittar på The Big Bang Theory. You've gotta love it!!
Jag är inte heller bakfull idag.. bara lite törstig!! Det är det bästa - att slippa bakfyllor. Då känner jag mej fan övermänsklig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!