Känner mej ytterst upptagen och viktig.


Bara för att jag ska få ett sjukt bra omdöme på min uppsats om Jane Eyre så drog jag fram alla böcker jag hade om Charlotte Brontë ur bokhyllan. Jag har redan kollat igenom en av dem och antecknat en massa. Jag har kommit en bit i Jane Eyre med och hittat både symboler och metaforer samt börjat på en finfin loggbok (som egentligen är en massa lösblad - men vafan.. det är utförligt i alla fall).

Jag har Skypat en snabbis med Linus också och vi hann kolla igenom några foton till. Gaah - jag vill beställa foton redan nu!! Jag tycker det är så roligt med foton och fotoalbum (.. återigen - fan att jag inte kan vara med och scrappa på skapande-lektionen idag!!).

Nu tar jag dock en liten paus i läsandet. Tänkte ta en kopp te, zappa bland TV-kanalerna, och går inget vettigt på TV:n kör jag igång en film!!

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!