Hos Vicky.

Nu sitter jag i Viktorias mysiga stuga och dricker cider. Viktoria själv städar, så jag kollar Facebook, Bloglovin och passar på att blogga lite själv.
Ska snart börja göra mej i ordning med. Ska ha mina nya stövlar, min nya klänning + halsband från Nelly och vara skitsnygg.
Hotellet står på tapeten ikväll. Brukar inte tycka om att gå dit, men vi fick fribiljetter idag så då kan det väl vara värt att kika inom i alla fall.

Denna veckan var jag på SAMTLIGA lektioner. Fan vad jag är bra ibland!! Har gjort bra från mej i skolan med. Riktigt stolt!!

Ha en bra fredag!!


Kommentarer
Postat av: Ello
2010-03-27 @ 11:32:24 URL: http://retrofil.blogspot.com

duktigt kanja! hoppas det gav något också, skolan alltså :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!