Fuck it..

Jag förstår inte varför allt skolarbete kom nu efter lovet!! Så brukar det väl aldrig vara?? Jag har massor att göra och på tok för lite tid!! Därför får detta bli ett kort inlägg.

I fredags följde Linus med mej till skolan. Han träffade några av mina klasskompisar och vi åt på pastavagnen och grejs.
Grejjorna från Ellos passade inte - förutom skorna som är helt underbara. Men det gör mej inget att alla byxorna var för stora - för på lördagen åkte vi till Väla och jag köpte jeansleggings som är riktigt jäkla tok-snygga ;)
Både på fredagen och lördagen var vi hos Emma där det var fest fre-lör. Trevligt, trevligt.
Igår tog vi det mest lugnt och pluggade.. och imorse åkte Linus "hem" till Karlstad igen.. det hade varit helt underbart att ha honom här nu.. men vi träffas snart igen..
Skolan idag var.. som skolan brukar vara.. jag fick testa att scrappa på skapandet dock - och det var riktigt roligt!! Ska försöka ta med mej lite till mina fotoalbum som jag snart ska fortsätta med.

Nu ska jag återgå till pluggandet + min öl. Det behövs för att hålla motivationen uppe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!