...

Jag har ont i precis hela kroppen och mår fortfarande skitdåligt!! Fy faaan!!

Hemma igen från skolan nu i alla fall.. Linus kom och mötte mej och vi gick till ICA och köpte lite donuts, gick hem och fikade. Det var riktigt varmt på altanen - så vi satt där ute och gottade oss.. lite ljust dock..
Sedan hämtade jag posten - och hade fått paket av Nelly. Jag hade beställt ett halsband och en klänning som båda var helt underbara - men klänningen var för stor.. så nu får jag skicka efter en storlek mindre på den.. hoppas den passar bättre - för nu är jag kär!!

Jag hade fått paket från Ellos också - men det måste jag hämta ut.. så jag och mamma ska ner till posten sedan och fixa när hon kommer hem. Bland grejjorna jag beställde därifrån är det ett par stövlar som jag verkligen hoppas passar!!´.. men vi får la se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!