Trevliga dagar med gott sällskap!!

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna med Emma och Marie som kom på besök. I onsdags tog vi det mest lugnt, tog en öl på R1 och göttade oss i solen, snackade gamla minnen och hade det jättetrevligt!!

Igår åkte vi till Markaryd. Jag skulle till studievägledaren och plocka ut kurser jag ska läsa till hösten. Jag var jättenervös och trodde det skulle skita sej med att plugga på distans - men det gick skitbra. Jag börjar till hösten!!
Ëfter det gick vi upp till Markaryds Folkhögskola - så Marie och Emma skulle få se hur jag hade det det senaste året.. men det blev nog den sista gången jag satte min fot där!!
Emma var grymt imponerad av huset Ekebacken i alla fall!!

Jag och Marie

Vi lekte hobbitar med Sally-pose!!

Emma också!!

Sedan körde vi bort till kyrkogården för jag skulle lägga en ros på Pierres grav..<3
Efter det fikade vi på Café Jukebox!! Jag log mitt allra hjärtligaste leende ;)

Emma

Marie

Det åts sallad..

.. och togs uppenbarligen kort ;)

På kvällen blev det lasagne och film!!

Idag hann vi typ bara äta frukost och slappa en liten stund innan Marie och Emma skulle hem igen. Det var allt lite trist att de åkte - och det får inte ta över ett år innan man träffas igen (som med Emma då)!!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt.. jag är helt slut efter de senaste veckorna!! Men jag måste plocka i ordning lite i huset och på rummet först..

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!