Jag har varit rätt duktig ikväll..

Nu har jag packat de "stora" grejerna jag ska ha med till SRF.. resten jag ska packa är typ kläder, lite smågrejjor som kan vara bra att ha och såntdär man packar samma dag man åker.. sedan får vi ju sticka inom Systemet i Vänersborg och så - för jag kånkar inte på en massa öl så länge jag slipper undan det!!

Jag har klippt mej med. Det blev allt bra!! Fixade till min undercut också.. och så gick jag ut en runda och har tvättat två tunnor tvätt.. så jag har allt varit rätt duktig!!

Dessutom vann jag en auktion på Tradera.. något som jag ska ge i present till brorsan när han fyller 18 i slutet av månaden!! .. men han är också en av dem som är inne och läser här ibland, så jag kan inte säga vad det är.. Men det är en riktigt cool grej i alla fall!!

Nu ska jag snackelera lite med gudarara Linus och sedan blir det sängen.. upp tidigt imorgon - för då ska vi till Helsingör och gå guidad tur på Kronborgs slott (Hamlet-slottet!!).
// XO


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]
2010-06-03 @ 09:45:30 URL: http://lisabjernhagen.com

sv: Okej, men det är ju en bra inställning du har i alla fall! Att det blir ändring innan du skaffar barn och så. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!