Sweden Rock Festival - resan ner till Sölvesborg..

Tidigt den 8:e steg jag och Linus upp, gjorde oss i ordning, åkte ner till stationen och mötte upp Fredrik för att ta tåget till Göteborg. Klockan 9 tog vi första ölen!! XD
I Göteborg gick vi bort till platsen där festivalbussen skulle hämta upp oss. Vi hade sjukt mycket packning med oss - fan vad jobbigt det var!! Men vi fortsatte dricka öl för att lätta på packningen lite ;)
Jag och Linus<3

Fredrik =)

Lotta & Robin

Efter typ 4 timmar på bussen kom vi ner till Sölvesborg. Mitt och Linus tält hade Josef redan satt upp - det var lite snett, men det stod upp hela festivalen i alla fall!!
De andra fick dock sätta upp sina tält själva.. medans jag och Linus kunde koncentrera oss på att dricka öl ;)

Fredrik hade köpt ett tält på Harald Nyborg utan regnskydd på toppen!? Bör inte sådant ingå??

The hot couple!!<3

På kvällen blev Linus lite full, så efter att ha nattat honom kom Josef förbi och ville ha sällskap till älgkebaben för han kände sej övergiven.. Men först skulle han ta på sej läderbrallorna och hade problem med att få på sej bootsen igen..

Josef drog bort mej till älgkebaben och hotade med att slå mej om jag inte smakade.. Och jo, jag smakade en liten bit.. det var torrt och äckligt.. men all heder till Josef som var så snäll att han lät mej ta andra tuggan!! HAH!!

Josef: "Först äter man all älgkebaben.. sen är det bara salladen i botten kvar - och den spiller man ut!!"

.. sedan gick jag och la mej.. Detta var hur vi hade det då vi åkte ner och laddade inför festivalens början dagen efter!!

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!