Sweden Rock Festival - dag 3

På förmiddagen kollade vi på något demoband från Karlstad där sångaren (tror jag) gick året över Linus på KY-utbildningen..

Close-up på extremt schleten Kanja!!


Fredrik

Vädret var skitdåligt så när vi kommit tillbaka till campingen gick vi bort till några som Linus och grabbarna umgåtts med förra året. De hade ett partytält och jag fick vara med på ölspel direkt.. Och detta var minsjäl ett riktigt ölspel där man fick dricka en massa!!

.. jag lyssnar på någon..

Ölspelare!!


.. sedan så gick vi för att se Steel Panther!!


Kommer inte ihåg vad han hette och jag ;)

Robin försökte få tag i Lotta och under tiden fulade killarna sej.. =)




Steel Panther


Senare på campingen gick jag med i ett dansgäng som körde Nelly The Elephant på repeat!!

Fredrik och jag posade i våra matchande regncaper med.. =)


// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!