Sweden Rock Festival - dag 2

På förmiddagen gick jag och kollade på Nazareth.. Kommer inte ihåg vad de andra var och kollade på - men dessa var jag mer intresserad av!!

Vi såg även Slayer, men de var väl sådär..

.. jag pratade med någon..

.. vädret var dåligt, men Linus var glad =)

På kvällen såg vi en Jehosephat!!

Linus<3

På kvällen gick jag bort till Rebecca och Figge igen. Denna kväll lärde Björn mej att tända en cigarr!!

Senare gick jag och Rebecca en runda.. jag hittade ett gäng goa gubbar som jag var tvungen att posa med!!

.. och på natten blev det en av höjdpunkterna för mej!! Aerosmith!!<3






HELT JÄVLA UNDERBART!!

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!