Sweden Rock Festival - dag 1

På förmiddagen tog vi det rätt lugnt, åt frulle och hämtade ut våra inträdesband.. sedan gick vi och kollade in F.K.Ü - vilka var förvånansvärt bra!!


Robin & Lotta på F.K.Ü..

Fredrik

F.K.Ü.


Linus & Fredrik

Lotta, Fredrik & Robin utanför våra tält..

Linus & jag.. här kände jag att mitt hår började bli lökigt..

På kvällen drog jag bort till Rebecca & Figge.. det var jävla bökigt att hitta dock!! Jag ringde Rebecca och sa "Du.. nu ser jag havet.. det ska jag inte göra va??" - Då fick Figge cykla och hämta mej^^
Här är Rebecca, Björn och Björns bror (kommer inte ihåg vad han hette).. Björn lärde mej öppna en kapsyl med en tändare!!

.. nej, så full var jag inte!! Jag gör bara en ful min.. och så hade jag precis tvättat håret - men Rebecca hade ingen hårfön, så det fick lufttorka innan jag plattade det =)

Linus & Fredrik kom dit en stund.. här är Fredrik och Figge (i bakgrunden)..

Jag och Rebecca =)

Så gick vi och kollade på Quireboys..

Bröderna..

Kanja och bröderna =)

Figge & Björn


.. sedan kommer jag inte ihåg hur jag kom tillbaks till tältet, men på något vis kom jag dit i alla fall XD

// XO

Kommentarer
Postat av: fager
2010-06-14 @ 21:55:07

Ja, nästa år som sagt.. nästa år SKA jag också till SRF.

Haha, nja. Soffan gjorde du ingen vidare bra marknadsföring på, så PR vore nog inte din grej där riktigt.. :P

Men tanken var god, så tack ändå! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!