SRF imorgon..

Just nu är jag i Vänersborg. Imorgon bitti går vi upp tidigt för att göra oss i ordning och sedan dra till SRF.. jag har sjuuukt mycket packning, men det mesta gör man väl sej av med därnere..
Dagen har ägnats åt att packa, handla bra-att-ha-grejjor samt öl, spela kort, tältuppsättning på distans (Josef hade allt lite problem med att sätta upp vårat tält!! XD), biljettbeställning och blahablaha, lite ditt och datt.
Resultatet är att jag är sjukt trött i alla fall!! .. men vi ska väl sova snart..
Jag är lite orolig för hur det blir med lägenheten.. vi har inte direkt hört något mer.. men jag hoppas det går vägen!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!