Packar och packar..

Nu har jag snart packat två fullproppade lådor till.. men i rummet ser det knappast ut som att innehållet förminskats!!
Jag antar att det kommer ta många fler dagar att bli färdigpackad.. men jag har ju tid på mej!!

.. här håller jag på att pussla.. Kalendern köpte jag på Café Jukebox när vi var där i torsdags!! (Emma köpte en med!!) Sjukt snygga bilder och pengarna skänks till ett välgörande ändamål. Läs mer om den här.

Idag kommer det folk hit för att fira brorsans 18-årsdag i förskott.. så jag får väl ta en paus i packandet och göra mej i ordning nu!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!