Nu sitter jag på bussen till vänersborg! E...

qdpdm (MMS)

Nu sitter jag på bussen till vänersborg! Ersättningsbussar är hemska, men jag klarar allt det - för jag ska till linus! :) vi är väl framme om en och en halv timma. Idag har jag och line ätit kulglass vid ån i alingsås. Vi skrattade gott åt en hund som trillade i vattnet! Mamma mmsade just bilden ovan. Tydligen har mina gamla arbetskamrater i timsfors gett mej en studentpresent! :) Jag får ringa dem imorgon och tacka! Hmm.. Annars händer här väl inte så mycket.. Jag är lite sur för att jag missade tore från fcz på rockbaren i fredags bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!