Nollställd - men inte helt utan idéer!!

Idag känner jag mej helt nollställd. Det enda jag åstadkommit på två timmar är att ha bryggt och druckit kaffe med brorsan samt beställt en födelsedagspresent till honom - med hans hjälp^^ Effektiviteten är så hög idag!!
Men jag tror faktiskt inte det blir så mycket packande idag.. rummet känns väldigt tomt redan - och eftersom jag förmodligen inte lägger tid på det imorgon och Linus kommer på lördag så ska jag nog städa av rummet idag istället och plocka i ordning - så Linus inte får sej en chock när han kommer!!

Jag har förresten fixat en ny målarduk. Och ja, jag ligger lite på latsidan med tavlan på Linus - men när jag väl packat klart har jag inte mycket mer att göra än att plugga företagsekonomi och måla, så då fortsätter jag med den. Och på den nya målarduken ska jag göra ett liknande motiv - fast med mej, i samma storlek. Så de matchar varandra och vi kan ha dem i lägenheten. De blir nog inte klara tills dess, men man kan ju hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!