Midsommarbilder

.. jag tycker om midsommar.. har nog alltid gjort!! När jag var liten brukade vi ha stor fest i vår sommarstuga - där det kom folk i alla åldrar, vi plockade blommor till midsommarstången, åt och drack och hade det jätteroligt - precis som midsommar ska va..
I år firar jag och brorsan midsommar ensamma. Det kan nog bli riktigt trevligt. Vi har ju trots allt inte umgåtts ordentligt på lääääänge!!
Mitt bästa midsommarfirande i nutid var förrförra året - då vi var i Sven och Nisses stuga i Skummeslöv. Jäklar vad roligt det var!! Vi var ett stort gäng där man kände vissa väl och andra knappt alls - men det var det perfekta gänget!!











Kommentarer
Postat av: Anki
2010-06-27 @ 14:10:42 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

gud vad härliga bilder :) ni ser ut o ha det toppen :) det har jag med haft, midsommar är mysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!