Jag är typ, lite måttligt förbannad..

GAAAAH!! Jag är så förbannad.. fast jag vet att jag inte direkt har rätt att vara det.. men det är jag i alla fall.. Ehumm.. jag misstänker att vissa personer (som inte bloggar själva och jag inte vet säkert.. bara misstanke) läser min blogg.. rätt regelbundet.. Sure - de får gärna läsa min blogg.. men det gör också att jag inte riktigt kan skriva anledningen till denna ilskan här.. då den orsakas på grund av vissa andra. MEN jag blir ofta ilsk då det kommer till denna person (personer ibland)..
Hursom är jag arg.. ville bara framhålla det!!

.. idag har jag varit en stund i skolan.. vi gjorde inte mycket vettigt.. detta var också sista dagen i skolan då vi gick enligt schemat!!
Efter psykologin körde jag och Vicky till Älmhult och handlade grejer till Vickys nya lägenhet. Det var allt trevligt.
.. och sedan jag kom hem har jag typ varit.. sur^^

Ringde min optiker idag - och jag kunde minsann köpa linser för 3 månader till som mest innan jag var tvungen att undersöka ögonen igen!! Så på torsdag "mellan skolan" (skattjakten på morgonen och avslutningsfesten på kvällen) åker jag till Halmstad och köper linser samt bokar ny tid. Det var ju något bra i alla fall!!

Och ikväll har jag fullt upp..
- Tvätta
- Städa
- Packa
- Göra inköpslistor OCH packningslistor (till detdär sista; planering, planering!!)
- Ut och gå en runda om jag hinner.. jag behöver rensa huet lite!!
- Klippa håret.. (det ska jag nog göra nu förresten!!)

.. jag har ont i magen av all stress..
// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!