Helsingörsresan!!

Igår var vi som sagt i Helsingör.
Här är jag och Joel på bussen.. jag var övertrött och Joel var bara trött..

Sedan åkte vi båt.. och lärarna försvann^^


När vi väntade på lärarna satte vi oss på ett torg i Helsingör och lekte duvor..

Då vi kom till Kronborg skrämde jag först slag på alla mina klasskompisar i "Kassamatterna??" =S Fängelsehålorna som var som en labyrint och det var kolsvart överallt. Jag som är så mörkrädd ersatte rädslan med att göra alla andra rädda. Go Kanja!!
Sedan flaxade Joel runt i danssalen..

I danssalen fanns också erotisk konst..

.. som Joel tyckte var charmerande!!

.. och så klädde Joel ut sej till Shakespeare!!


.. såhär hade Joel och jag sett ut om vi bodde på ett slott med skitiga speglar!!

Joel lekte vakt..

.. och jag var dramatisk..

.. på båten hem fick jag äntligen något vettigt att dricka!!

Hejdå, Danmark!!


Idag sket jag i att gå på Skattjakten på morgonen.. Jag var helt slut när jag vaknade och mådde skit!! Jag är fortfarande som en degklump och orkar inte göra mycket, men jag mår lite bättre.. Men jag tror jag packat klart nu!! Och om några timmar åker jag till Markaryd, slänger av min stora väska hos Vicky, åker vidare till Halmstad med min "lilla" inhandlingslista - köper det jag ska.. sedan hämtar vi upp brorsan som ska hem - och på vägen tillbaks åker vi inom Markaryd igen - och där ska jag av.. sedan är jag inte hemma igen förrän den 13:e (förhoppningsvis). Ojoj!!

.. ikväll är det avslutningsfest på hotellet.. den SKA jag i alla fall gå på!!

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!