Håll tummarna!!

Än kan jag inte lugna ner mej.. men packningen är såvitt jag kan komma på klar. Jag har gått ner till byn och hämtat min cykel med.
Mår inte riktigt bra än, men det är betydligt bättre än imorse.. jag tror det var stressen som gjorde det!!

På lägenhetsfronten går det också rätt bra. Dock är det lite tokigt att vi ska till SRF på tisdag och Linus åker till Vänersborg redan på lördag.. så om ska Linus iväg och kolla på lägenheter är det idag, imorgon och på lördag förmiddag. Men imorgon har han spelning också, så lite tid går bort..
Hursom ska han på en lägenhetsvisning idag, men det verkar som om det är många som ska dit.. sedan har vi fått erbjudande om att kolla på en imorgon med. Hoppas bara tiden Linus kan passar!!
Och en lägenhet ringde Linus på idag, men många hade redan ringt.. han som Linus pratade med lät positiv i alla fall, men Linus skulle ringa på måndag igen..

Oj, vad många "Linus" det blev nu XD Men det är ju oftast Linus som får gå ensam på visningar - eftersom jag inte är på plats i Karlstad för tillfället^^
Jag är glad i alla fall. För idag hände det mycket som så!! Det är ju inte det lättaste att hitta lägenheter i Karlstad - det är många som söker. Och så finns detdär poäng-systemet i Karlstad där man står och "köar" för att få lägenheter.. Linus var med i det innan, men gick ur så fort de fick lägenheten de har nu (som de hittade på Blocket och skulle han ställa sej i kö igen är det tillbaka på noll).
I vilket fall som känns det som att vi kommer någonstans.. men fortfarande tokigt att SRF kommer precis nu - för då får vi "ta paus" i sökandet..

Håll tummarna!!

Kommentarer
Postat av: Anki
2010-06-03 @ 13:25:15 URL: http://egoanki.blogg.se/

de får gärna följa med annars om ni känner för det :) alltid roligt med lite nytt folk :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!