För ett år sedan..

Idag är det precis ett år sedan jag kom tvåa i en "vem-kan-bli-fullast-på-12-timmar"-tävling på Öland!! Det känns som en evighet. Det var vid midsommar. Jäklar vad roligt vi hade!! .. i år ska folket till Öland igen, men jag tycker jag har lite dåligt om cash, så jag stannar hemma och lagar mat och super med brorsan istället..
Midsommar är inte överskattat så länge man inte har några förväntningar.. men jag tror jag skulle bli besviken på detta tappra försök till en repris av förra året - för det skulle jag känna att det var.. Och jag hade verkligen skitroligt förra året.. trots att jag var förbannad och kokade av ilska på insidan helatiden.. - Long story..
.. men det blir nog bra med en midsommarafton med bror min också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!