Alingsåsbesöket!!

.. eftersom jag varit borta ett tag nu och nästan bara bloggat via mobilen med kassa bilder tänkte jag försöka beta av senaste tiden med flera inlägg (annars blir det ett så jättelångt inlägg som ingen läser)..
     Jag börjar med Alingsåsbesöket!! Efter skolavslutningen den 4:e körde jag, Viktoria, Line och Malou upp till Alingsås för att fira "studenten".
På kvällen åkte vi fyra + Angelika (Lines kompis) in till Göteborg för att gå på Rockbaren. Och den nyblivna Göteborgaren Marie kom också dit!!
.. något som irriterade mej dock var att jag missade Tore från FZC som också var där.. bajs.



På lördagen tog vi det lugnt hela förmiddagen och på kvällen gick vi till en bowlinghall där de hade min favoritöl Krusovice<3 Den är minsann inte lätt att hitta!!


Jag och Viktoria vann över de andra.. ;)


.. på vägen hem fulade jag och Line oss..



.. dagen efter gick jag och Line till torget och åt kulglass (som jag tjatat om hela helgen). Vi såg en schäfer som trillade ner i ån (det var rätt roligt) och sedan åkte jag till mitt andra hem - Vänersborg!! (Fast i en och en halv vecka nu känns det som att man bott i en resväska.. I LOVE IT!!)
Men jag kommer absolut åka till Alingsås igen. Det var ett härligt ställe!! Dessutom har Lines mamma+man en segelbåt som jag hoppas få åka med på någon gång ;) HAHA!! Snyltande-Kanja..

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!