Ett vägskäl..

Inget med posten idag heller.. pratade med Linus nyss och det känns lite bättre..

.. min största rädsla är att det ska ta slut.. och det enda scenariot där det skulle hända vore om jag var luspank och inte kunde flytta ihop med honom.
Precis som jag skrev igår har jag ingen kontroll över dethär, och det är oerhört frustrerande!! Jag försöker komma upp med en backup-plan, men känner att jag griper efter halmstrån.. Detta måste funka!!
.. om inte vet jag inte vad.. ska jag göra mej av med mina fonder, ta pengarna för dem, flytta ihop med Linus, leva sparsamt (well, I'm good at that..) och skriva in mej på arbetsförmedlingen.. har jag inte fått jobb efter tre månader hjälper de en litegrand ekonomiskt, men det skulle inte hålla hur länge som helst, men ett tag. Det är så min andra plan ser ut.. inte helt idealisk, eller hur?? Men det är så den ser ut..
Fan, det finns nog inte många som skulle vara så glada som jag skulle bli om bara jag fick ett jobb!! .. eller att det löste sej med pluggandet..

Jag vägrar att ge upp honom!!

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-07-08 @ 18:12:18 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Du ska aldrig ge upp något du vill! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!