Sätt en passande rubrik här om ni kan..

.. igår fick jag inte alls mycket gjort.. jag hade bara ingen lust.. så dagen spenderades mestadels med Ugly Betty, En Geishas Memoarer, öl och god mat.. fast vissa dagar ska man ju bara få vara!!

Jag har varit uppe en timme - jag sov liiite längre än vanligt, för inatt hade jag svårt att sova. Vaknade av att det åskade extremt mycket och jättenära.. Lite läskigt - och jag önskade bara att Linus var här..

Nu ska jag se ett avsnitt av Ugly Betty - men bara ETT!! Och under tiden ska jag göra mej i ordning lite.. sedan gå en promenad på minst trekvart..
Får se vad klockan är när jag är klar med det - för vid halv 6 åker jag till Ljungby och gratulerar min kusin Johan som fyllde 18 igår. Good for him!!

.. bild från Kristoffers kräftskiva förra september..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!