Samlad.

Igår och idag har jag kunat vara måttligt glad i alla fall. Under ytan är allt fortfarande kaos, men jag har i alla fall samlat mej lite. Försöker att inte tänka för mycket - för det är det jag gjort.. fastnat i mej själv och slitits mellan alla hemska tankar..

Igår packade jag endel. Och det ska jag göra idag också (med några avbrott för något avsnitt av Ugly Betty!!).
Rummet ser ut som ett bombnedslag - men jag vet att det börjar arta sej. Så jo, jag ska packa idag, men eftersom Dan stack imorse och kommer inte tillbaks på några dagar tänker jag utnyttja hans rum för mina lådor - så har jag plats härinne att montera ner lite möbler..
.. och så ska jag tvätta..

Annars så regnar det tokmycket.. underbart!! .. och ikväll ska jag ta mej en välförtjänt öl..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!