Monterar ner möbler..

Puh!! Bara sängen kvar att montera ner.. Jag kan ju säga det att jag börjar förstå varför folk klagar på IKEA-möblernas anatomi!! Hur i h-vete ska vi få ihop allt igen sedan?? Och varför sparade jag inte ritningarna på hur man sätter ihop allt?? Mög..
Och rummet blir så tomt.. så fort jag är klar ska jag dammsuga och göra om soffan till en säng.. får la se hur det ser ut sen.

.. fortfarande inget svar från Pirajja.se.. pappa lämnade ännu ett meddelande till dem. Har de inte hört av sej idag så går vi vidare med dethär ärendet.. vi får väl se vad som händer..

CSN har inte hellet svarat.. Hmpf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!