Jag är så nära!!

De senaste dagarna har jag varit helt off.. det är väl en väldigt lätt depression kan jag tänka.. de kommer när jag har mycket att grubbla över..
Just nu är jag mest frustrerad. Jag vill ha besked - för detta har jag ingen kontroll över. I detta fallet är det inte jag som styr. En liten bit saknas för att mina drömmar ska slå in.. och nu är det väl fanimej min tur att få vara riktigt, jävla lycklig??
.. jag har varken ork eller lust att ta itu med mer planering inför framtiden innan jag vet.. jag står och stampar, väntar, tänker ännu mer - och tankarna förvandlas till stora orosmoln som inte vill försvinna.. som vanligt oroar jag mej för mycket och gör hönor av fjädrar..

Men när jag är så nära mitt mål.. är det då så konstigt att jag är orolig??

.. jag skulle verkligen behöva några uppmuntrande ord nu..

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-07-08 @ 01:27:33 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Du vet, Kanji - allt löser sig! Så länge du aldrig slutar hoppas och försöka nå dit du vill.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!