Handla aldrig från Pirajja.se

När jag kom ner i köket för en stund sedan låg det ett paket på bordet - pappa hade hämtat ut det åt mej. Glad som tusan slet jag av pappret och öppnade kartongen. Däri låg ett svart knivställ.. SVART!! Vilket inte alls var vad jag ville ha. I objektsbeskrivningen stod det klart och tydligt att det skulle vara ett rött!! Så fy farao vad jag inte är glad nu. Mailade dem och undrade hur vi skulle lösa detta (men med tanke på att de inte svarat på de andra mailen jag skickat tror jag väl de inte svarar på detta heller).. Pappa ringde till dem, men surprise - inget svar!! Han lämnade meddelande (med sin auktoritära röst) och sa att de skulle ringa honom så fort de fått meddelandet så vi får väl se om de återkommer eller inte..
Men eftersom de är registrerade som butik på Tradera så är man skyddad av Konsumentköplagen och lite annat sådantdär roligt - så på ett eller annat sätt kommer jag väl få rätt.

Vad kan jag säga?? Handla aldrig av Pirajja.se!! Jävla idiothelveten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!