Guten morgen!

Jag steg upp för en timma sedan - har spelat mahjong, druckit kaffe, läst bloggar och kollat Facebook sedan dess.. tar det lite lugnt innan jag börjar plocka igen..
     Idag väntar jag återigen på posten.. men inte av samma anledning som innan.. för två veckor sedan vann jag en auktion på Tradera - och säljaren var en affär i Växjö.. jag betalade in pengarna redan dagen efter jag vunnit auktionen och mailade affären att "nu var det klart"!! .. de har inte svarat på ifall de mottagit pengarna eller inte och inte har jag fått mitt paket..
I förrgår läste jag att några som vunnit auktioner samma dag som mej hade fått sina varor, men eftersom vi har "lantbrev" här och nästan allt kommer en dag senare så var jag bergsäker på att jag skulle få brev om att hämta ut det igår.. vilket jag inte fick..
Mailade affären vid halv 2-tiden och undrade om de skickat det än - men har inte fått något svar..
Men jag litar inte på posten heller - Dan beställde ett paket från Hongkong som han fick avi på i förrgår - men det hade legat på posten sedan förra tisdagen.. Hmpf.

Nej, det blir nog ett avsnitt av Ugly Betty med innan jag gör någon nytta!!

Kommentarer
Postat av: P
2010-07-16 @ 20:12:47 URL: http://pfuck.blogg.se/

Finns många sega säljare på tradera..man ska högst vänta en månad på sitt paket sen ska man kontakta dom och får man inget svar ska man ge dåligt omdöme..men för jäkligt att dom inte ens svara!! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!