Geeks

Fick alla möbler nermonterade igår och sov inatt på soffan.. rummet är jätterörigt, men soffan är underbar att sova på!!
.. faktum är att det är rörigt i hela huset - mamma och Dan målar och tapetserar om på nedervåningen och pappa sätter isolering i taket..

Ska bara säga hejdå till Linus innan han drar till jobbet - sedan fortsätter jag med mitt.. och ikväll blir det en pilsner på R1 med familjen.

.. hittade bilder jag aldrig sett innan från i mars i mammas och pappas dator.. (mitt internet funkar ju inte nu - pappa installerade något nytt och *poff* - Kanjas funkar inte längre.. så man får sitta vid deras tills allt rett ut sej!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!