Wollibolli!!

Hey, guess what!? Jag har lyckats hitta och få kontakt med Daniel igen!! Daniel - en av grannarna på Kobbarna förra året som jag hängde endel med. Riktigt schysst kille, men i samma veva som vi slutade på skolan gick han under jorden - det sista jag hörde var att han drog till England. Jag bannade honom lite nyss, när jag chattade med honom - men nu är jag minsann uppdaterad igen!!

Internet har strulat hela kvällen. Jag svor endel när jag försökte fixa det. Tog en paus och gick ner och badade bastu och lyckades få igång internet när jag kom upp igen. Gött. Hoppas bara det fortsätter fungera nu!!

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!