Tomt och konstigt.

Idag organiserar jag och rensar i min garderob. Kan inte förstå att så mycket kan få plats i det lilla utrymmet!! Men det blir nog bra när jag är klar!!

Imorse gick jag och Linus upp redan vid 6. Han åt frukost och jag drack bara te. Vid kvart över 7 åkte han med mamma till Ljungby och nu är han snart hemma i Vänersborg.. och jag är här..
Det känns lite tomt och konstigt. Men inte lika vemodigt som det brukar göra då vi bara träffats över en helg..
Men tomt känns det. Man har ju varit så nära honom i tre veckor och nu är han så långt bort.
SJ:s hemsida strular, så jag får kolla tågtider senare idag. Jag vill få biljetterna beställda så snart som möjligt!! Vid dethär laget känner nog folk till att jag tycker det är otroligt skönt bara jag köpt biljetter. Resan är inte lika jobbig längre.

Nu hojtar Dan och frågar om jag vill se någon film. Ja, varför inte?? Jag måste ändå äta en macka eller något. Och så kan jag tvätta under tiden.

Linus är det bästa som hänt mej!! Jag älskar honom så!!<3
Dessa veckorna har varit jättefina. Julen var den bästa på länge och nyårsafton
var riktigt rolig. Och Linus var där och förgyllde alltihop. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!