Summering av helgen..

.. jag orkar inte med en detaljerad beskrivning på alla helgens händelser.. så ni får den korta versionen:

- Fredagskvällen var trevlig.
- Igår (lördag) var jag i Tyringe och handlade på mej en massa halv-nödvändiga saker..
- Idag har jag mest sett på Grey's Anatomy..

Imorgon är det skola igen.. jag misstänker att jag kommer vakna på ett uruselt humör och vara irriterad skoldagen igenom på grund av en klassfest vi tydligen ska ha på tisdag kväll.. jag är uppsatt på att städa på onsdagen har jag hört - vilken bara är jävla bull. Jag tänker inte städa dagen efter (då vi är lediga) - jag har inte köpt något busskort än och jag tänker inte betala cirka 50 spänn för att få åka dit, städa, åka tillbaks och dessutom vänta toklänge på bussen som går hem.
Jag hjälper gladeligen till med maten efter skolan på tisdagen om det är så - men städa kan de bara fet-glömma.

Imorgon kväll ska jag nog beställa tågbiljetter till nästnästa helg i alla fall.. det är roligt.
Vänersborg åker jag till denna gången - så då får jag träffa Linus goa familj igen!!
Och så har Linus spelning på Backstage på lördagen med sitt nya band som han repar för fullt med ikväll trots förkylning. =(
Jag längtar efter honom så!!<3

Nej, det får bli ett avsnitt till av Grey's innan jag lägger mej.

// XO


Kommentarer
Postat av: Fager
2010-01-25 @ 17:28:58 URL: http://emmafager.blogg.se/

Haha Kanja, jag vet faktiskt vem du är :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!