.. sitter och YouTubar i min ensamhet..

Jag har varit rastlös hela dagen. Har fått en massa gjort - så jag ska väl inte klaga. Men det märktes direkt när Linus åkt att han var borta.
Nåja, vi träffas snart igen, så jag ska faktiskt inte klaga över det heller!! Smäll på fingrarna, Kanja. "AJ". Well, you deserved it.. silly girl..
Förövrigt så beställs nog tågresan imorgon. Hoppas hoppas!! Fortfarande lite småstrul med SJ:s hemsida, men jag tror jag hittat och bestämt hur jag ska åka nästa vecka.

Nu ska jag och Dan se Zombieland. Under tiden lägger jag upp lite videoklipp från olika tillfällen på Tuben. Tålamod!! De blir nog klara till senare ikväll.


Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-01-06 @ 21:27:36 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Såg Zombieland för några dagar sen, den var inte så roligt.. lite, men inte mycket tycker jag!



Och Bruno... jag vill inte ens kommentera den. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!