På hemmafronten intet nytt..

Ni kanske undrar över den dåliga uppdateringen?? Min förklaring är att det faktiskt inte hänt ett skit på hemmafronten!!
Det enda värt att nämnas är väl att jag var hos Emma igårkväll och drack te och tjötade lite vilket var riktigt trevligt.
I övrigt har det dock inte hänt något i dagarna..

Just nu tar jag en liten paus från ett skolarbete om ätstörningar i Näringslära. Det går väldigt bra, men jag känner mej seg och måste gå upp och gå en sväng i huset nu känner jag.

Imorgon verkar det som att jag ska på fest!! Gött kött. Jag behöver komma ut lite - och det känns som en evighet sedan man festade med vännerna här på hemmaplan. Om man räknar bort nyår så tror jag inte jag festat med vännerna sedan oktober!!?? Är det så illa är det minsann på tiden nu!!

// XO


Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-01-22 @ 11:48:36 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Du får gärna komma på fest hos mig imorgon med om du vill :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!