.. onsdag..

Jag sitter på rummet och proppar i mej choklad som jag hittade. Fick ju en påse choklad av Pingen och Maggan i julklapp =)

Idag har jag varit på min kusin Oskars 14-årskalas. Det var allt trevligt att träffa den sidan av släkten igen. Blir ju inte så ofta nuförtiden!!

Och så har jag beställt biljetterna till nästa vecka. Det kostade, men det är det värt. Men icke att jag alltid kommer åka till Karlstad hädanefter!! Nejnej. Vänersborg passar fortfarande mej utmärkt.
Så nästa onsdag beger jag mej iväg igen. Men nu till Värmland - dit jag aldrig åkt ensam förut!!

Snart ska jag och Dan kolla på Brüno!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!