Lite sjuk men glad =)

NU har jag äntligen fått mina X-men filmer!! LYCKA!! Och idag är jag inte riktigt kry och då passar det utmärkt med att ligga på soffan, dricka te och kolla på sjukt bra filmer!! Sjuklings-lyx!!

 

Om jag mår lite bättre om en stund ska jag dock dammsuga mitt rum. Bim kommer hit på kaffe imorgon och då vill jag ha lite ordning däruppe (trots att vi förmodligen är på nedervåningen).

Och så har jag lite annat att smått att pyssla med idag också som bör bli klart tills skolstarten.. dock börjar vi inte förrän den 18:e - så det är lång tid kvar!! Och gud så skönt det är med lov!! I alla fall om man håller sej sysselsatt med småtrevliga saker. Som resor hit och dit och kaffe med Bim imorgon!!

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!