Life is good!!

Helgen i Karlstad var bra.

I fredags kollade Robin, Lotta, Linus, jag och två kompisar till de andra på "Cloudy with a Chance of Meatballs" och åt chips. Filmen var riktigt rolig =)
På lördagskvällen var Linus och jag ensamma hemma. Då myste vi ner oss i soffan och kollade på "Slumdog Millionaire" och "Nyckeln till Frihet". - Båda riktigt starka filmer. Och det var helt underbart mysigt!!

Igår var det dags att åka hem igen. Vi åkte in till stationen i Karlstad lite tidigare och tog en fika innan tåget kom. Och när det väl kom ville jag verkligen inte åka. Jag kunde stått där och kramat om Linus hur länge som helst!!
Det kanske kändes extra dystert att säga hejdå nu när jag visste hur långt bort han faktiskt är!!
Till slut fick jag slita mej själv bort från honom och hoppa på det förbannade tåget.
Resan var lugn och efter cirka åtta timmar var jag hemma i Småland igen. Läste förresten ut Sharon Osbourne's "Extreme" på vägen. Sjukt bra bok!! Läs den!!

Idag ställde jag 4 larm på mobilen för att säkert vakna.. vaknade dock på första, så jag hade inte behövt de andra.. men hade jag inte gjort det hade jag förmodligen bara stängt av och somnat om.. det gäller att göra det besvärligt för sej - annars kommer i alla fall jag aldrig upp.
Gjorde mej i ordning och cyklade till bussen som var över 20 mins försenad. Läraren hade tydligen inte trott på Anette när hon framförde min hälsning på morgonen att det faktiskt var bussen som var försenad - inte jag, och att det var därför jag inte satt i klassrummet.. Tack och lov var Fredrik också med bussen - därmed hade jag alibi och slapp eventuell utskällning.

Dagen gick förvånansvärt fort - trots att det var tungt.
När jag kom hem Skypade jag snabbt med Linus och berättade om min dag.
Och i övrigt är jag skitglad för imorgon kommer mina CSN-pengar!! LYCKA!! (De kommer inte en dag för tidigt!!)

Nu ska jag mysa ner mej framför Grey's Anatomy!!

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!