Irritation..

Nu är jag riktigt, jävla trött på att internet strular. Vi vet inte alls vad som är fel. Nu verkar det ändå som att det är modemet det är fel på. Routern är bortkopplad och ändå försvinner internet ibland från den stationära!!
Jag känner mej helt handikappad!! Just vetskapen om att internet inte fungerar som det ska och jag inte kan använda det när jag vill!! Jag sitter inte helatiden vid datorn - men på något vis använder jag alltid internet ändå!! Jag pratar med Linus via Skype och annars rullar Spotify-listor dagarna i ända. INTE NU!!
På onsdag kommer någon snubbe hit och ska försöka fixa nätet.. på onsdag morgon åker jag - så jag kommer inte få någon glädje av det förrän jag kommer hem igen.
Jag vill slå på något..

Nu ska jag gå och posta brev. Och sedan får jag väl spela Sims eller något (2:an.. på PS2 - vilket suger..)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!