.. i Karlstad..

Det gick inte så bra att sova inatt.. somnade först vid 2-tiden.. för mycket tankar i huvudet tror jag.. lite resefeber..

Imorse gick jag upp vid 4. Drack lite juice, men orkade inte göra kaffe. Slängde ner en banan i väskan precis innan morsan skjutsade mej till bussen som gick vid kvart över 6.
Vid åtta var jag framme i Halmstad där jag fick vänta en och en halv timma innan tåget gick. Satt och åt min banan och läste Sharon Osbournes självbiografi (vilken är sjukt bra) - och var därför inte så rastlös.
Tog tåget till Göttellaborg där jag bytte till tåg mot Karlstad.
Det skulle gå vid 11, men vi blev stående en kvart extra på grund av elbrist på vårt spår.. det hela ledde till att vi fick invänta mötande tåg lite här och var och blev ännu mer sena.
Vid 3 var jag framme (en timma efter ordinarie ankomsttid). Jag var inte irriterad eller något, jag var bara så trött på att åka tåg så jag var oerhört rastlös.

Hursom kom Linus och hans klasskamrat Roger och hämtade mej. Vi åkte och handlade lite snabbt för att sedan dra och köpa pizza som vi tog med hem. Och efter att endast ha ätit en banan var jag minsann hungrig som en varg!!
Efter vi ätit gick jag och la mej. Såå jäkla skönt!! Linus väckte mej vid halv nio för att jag inte skulle sova bort hela kvällen.
Sedan dess har jag suttit här, druckit te och ätit chokladbollar. Mumma!!

Fast jag är allt fortfarande riktigt trött. Och jag hoppas verkligen att jag sover gott inatt.. men det blir nog allt bra - jag är ju hos Linus. Och då sover jag bättre.

// XO

Kommentarer
Postat av: Anki
2010-01-14 @ 21:49:33 URL: http://egoanki.blogg.se/

jag kan inte hitta låten på spotify? :S föressten är sharon ousbornes självbiograf bra? Tycker hon är grym :) Kanske skulle läsa den jag med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!