Uppdatering!!

Här sitter jag och surfar och dricker te. Dan kollar på någon dokumentär om tsunamin och Linus pluggar.

Inatt vid halv 5 vaknade jag av att Linus låg och mumlade.
"Blupperuppabuppbuppbupp!!"
"Va??"
"Blupperuppabuppbuppbupp!!"
"Vad säger du??"
"VAR ÄR JAG!?"
"VA!? Nu pratar du väl ändå i sömnen igen??"
"Vad heter dethär??"
"Huh??"
"Ja, dethär mellan oss??"
"Vaddå för något?? Det är inget mellan oss."
"Vad heter här där jag ligger??"
"Ehumm.. ytterst??"
"TE!!"
"Va??"
"TE!!"
"Vill du ha te??"
"Har ingen frågat dej om det??"
"Att jag vill ha te??"
"Ja, har inte dina kompisar eller gamla pojkvänner frågat det??"
"Vaddå för något??"
Och då började Linus banka sej själv i huvudet.
"Vad gör du!?"
"MEN DU FRÅGAR JU 120 GÅNGER!!"

Jag blev rätt rädd och vågade inte somna om. Så jag gick ner och drack vatten tills jag vågade krypa ner hos honom igen. Till slut frågade jag lite försiktigt: ".. är du arg??" och han svarade "Nej, jag är inte arg.. hur så??"
"Men du skrek ju så innan.."
"Vad hände egentligen??"
Skummt.. men väldigt komiskt i efterhand XD

Och imorgon åker Linus hem.. det känns lite konstigt.. jag åkte till honom den 19:e. Och sedan dess har vi träffats varje dag - så många dagar har vi aldrig träffats i rad förut. Och imorgon bitti är det slut med det.
Vi snackade om att jag skulle åka upp till honom i Karlstad den 14:e - jag börjar ju inte förrän den 18:e, och åker gärna innan jag börjar nu så jag slipper ta ledigt från skolan.. det är dock tok-dyrt att åka till och från Karlstad!! Nu har jag försökt pilla ihop min egen resa för att slippa lägga ut runt 1000 kronor för tur och returresa.. jag fick det till 800 kronor jämt. Det är fortfarande tokdyrt!!

Men men.. det löser väl sej..

Har ni förresten sett videon till Bite the Bullet?? Så jäkla bra!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!