Året som gick:

Jag har i flera år gjort en bildserie på Bilddagboken med bilder från speciella händelser under det gångna året. Men nu när jag gått ur Bilddagboken får jag väl föra traditionen vidare här på bloggen!!

Januari:
.. allt kändes väldigt meningslöst i Januari – det är i princip mitt enda minne därifrån..
Marie hängde i alla fall med mej hem till Småland en helg!! Det kommer jag väl ihåg – för hon fick diverse krigsskador på vägen!!

 

I februari var jag jättestolt över min viktminskning och bestämde mej för att livet inte skulle vara så jävligt egentligen.
Mycket festande hela månaden och inte att glömma – en rolig kväll på Garvaren då H.E.A.T Spelade!!




I Mars sa jag till en vän att jag behövde en paus från henne, då jag ansåg att hon gått över gränsen. Därför spenderades tiden väl i Åsa, Kungsbacka och Göteborg.
I Kungsbacka hade klassen vernissage.

I Göteborg gick jag, David, Tobias, Sophia och Berra till Bishop's Arms och provade öl.

Och på skolan anordnade vi årets första grillning utanför Kobbarna 4.



April spenderades på R1. Mattias hade inflyttningsfest, Dirty Roxx spelade och Wonderboyz spelade på valborg (med en Kanja som stod längst fram och betedde sej väldigt fjortisaktigt).



I maj kom vännerna från Småland och hälsade på innan jag slutade på Löfta.

Den 20:e var det skolavslutning och samma kväll (då jag flyttat hem igen) vändes min värld uppochner.

Jag bestämde dock tidigt att jag minsann inte tänkte bli nedslagen igen och började göra planer för den närmsta tiden. Jag hittade mycket nytt folk att umgås med – och slapp tänka en massa.




I Juni tyckte jag inte det räckte med att springa runt i hemtrakterna och stöta på samma folk (dvs de man inte ville träffa) helatiden. Så jag tog mitt pick och pack och drog till Julia & Mattias i Falkenberg. Där träffade jag även Snuda!!

Från början var det tänkt att bli en lite längre resa – då jag skulle upp och hälsa på David och slutligen Linus (som jag då inte träffat än) med. Linus påstod dock att han inte var redo att träffa mej än – och min resa slutade redan efter Falkenberg.

Trevliga fester var det dock, man träffade många gamla och nya vänner.

Över midsommar bar det av till Öland – och mest minnesvärt därifrån är väl ändå Matt och Evan från Utah?? THAT'S WHAT YOU GET!!

En inköpsresa till Tyskland hanns också med!!



I Juli var det dags för Oshultsfestivalen..



.. och Östersjöfestivalen..



Minigolf i Vinslöv..



Och sist för juli, men absolut inte minst så träffade jag min älskade Linus för första gången!!



Eftersom Linus åkte den sista juli till mej var han kvar när augusti började. Då åkte vi med Sven och Frida till Liseberg.



Och så åkte jag upp till honom för att fira hans födelsedag!!



Skolan började, det var Strömsnäsfestival och så åkte jag upp till Vänersborg för att vara med när Burning Angel spelade!!



September:

Kristoffer fyllde år och anordnade kräftskiva.



Jag fyllde också år..

Och Pauline och Robin hade inflyttningsfest. Linus och Robin fann varandra direkt!!



I oktober började jag känna av stressen, som jag fortfarande inte är av med!!

Linus och jag kunde inte träffas på några veckor, vilket var riktigt jobbigt.



Jag och Anki åkte till Stockholm för att se Muse.



Jag åkte till Falkenberg en runda igen..



Och till slut fick jag träffa mitt utomkroppsliga allt igen till Halloween.



I november var det återigen en spelning med Burning Angel. Denna gången på Backstage i Trollhättan – där jag träffade Patric!!



I december spelade Burning Angel på Diamond Dogs i Göteborg.


Och den 14:e gick jag, Linus, mamma och pappa på konsert - Alice Cooper.


Julen firades i Vänersborg med Linus och hans familj. Bästa julen på länge!!


Jag och Linus åkte hem den 29:e och firade jul med min familj den 30:e.


Och slutligen var vi på en jättetrevlig nyårsfest hos Pauline och Robin. Bilder från festen kommer en annan dag!!


Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-01-02 @ 01:01:42 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Du är så jävla söt, Kanja - vet du det? :)



Vilken fin bild på mig där i början btw ;>

Postat av: Anki
2010-01-03 @ 13:37:38 URL: http://egoanki.blogg.se/

fan va tuff bild på dig & linus, den sista bilden :) ni är verkligen söta ihop :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!