.. and off I went..


Nu ska jag snart ut på äventyr igen. Upp klockan 4 imorgon bitti, dricka kaffe, slänga ner det sista i väskan and I'm off!! Denna gång är det Karlstad som blir hedrad av mitt besök. GRATTIS KARLSTAD!!
Har hört att det är väldigt kallt där.. Och nu när jag kollade vad jag packat ner upptäckte jag att klädhögen med det jag ska ha på mej imorgon innefattar: Tights, strumpor, "ludd-strumpor" (varma om trampdynorna), raggsockar, jeans, 2 linnen och en tjocktröja.. jag misstänker att jag överskattar kylan i Värmland och/eller att jag helt enkelt är en virrhöna som inte har koll på vad jag packar och inte..

.. det blir minsann en lång dag imorgon.. såååå.. jag ska nog sova nu.. typ..

I'll be back in da hood in time for school!!

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!