De senaste dagarna i ord och bilder!!

.. jag har inte riktigt varit på humör för att blogga.. Men här kommer ett inlägg i alla fall..

Helgen var riktigt fin =) Jag och mamma åkte till Halmstad på fredagseftermiddagen. Jag köpte nya linser och tredje säsongen av Grey's Anatomy (som jag kollar flitigt på nu).
Sedan åkte vi hem till Dan och drack kaffe innan vi stack bort till stationen och hämtade Linus.
När vi kom hem åt vi pizza och funderade på ifall vi skulle gå på en fest hos Erica eller inte. Men vi var för trötta både jag och Linus, så det blev inget med det.
     I lördags åkte vi över till Helsingör på förmiddagen och gick lite i affärer - men hittade inte direkt något. Det var i alla fall väldigt mysigt!! Dan lyckades sno en bricka från bistron på färjan med och morsan blev mäkta arg.
Efter det åkte vi till Helsingborg och shoppade och skrattade åt Dan som började vara kaxig mot en kassörska på Jula XD



På kvällen var det som sagt avskedsfest för Mattias. Lite vemodigt men mycket trevligt!!











.. och såhär såg Linus ut när vi gått hem i -17 grader:


På söndagen tog vi det mest lugnt och i måndags morse åkte Linus hem.

Igår var det klassfest.. jag tyckte mest festen var ett fiasko.. mycket beroende på att det är så sjukt dålig stämning i klassen och gruppbilningar..

Idag har jag varit ledig. Tvättat och kollat på Grey's Anatomy hela dagen.. och snackat med Linus några gånger.. Han väckte förresten mej imorse och sa att det var dags att stiga upp - jag hade minsann sovit mina åtta timmar!! Hmpf..

I övermorgon åker jag till honom efter skolan. Ska bli fint!!

.. dessutom tycker jag det är värt att nämnas att idag har jag och Linus varit tillsammans 6 underbara månader och en dag!!<3 And I'm still freakin' in love!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!