Onsdagen:

Jag har kollat klart på hela tredje säsongen av Grey's Anatomy.. Fasen vad snabbt det gick!! Var ju inte så länge sedan jag köpte den!! .. men så är det väl när man inte har bättre för sej på vardagarna.. jag letar fortfarande efter en hobby förresten!!

Och till helgen packar jag nog min väska igen.. dock blir jag bara borta ett dygn. Sven skrev till mej innan på msn och undrade om jag ville komma till honom och Frida i Växjö denna helgen istället. Verkade som att några fler skulle dit med.
Han blev också förvånad när jag svarade "Ja" - vilket jag i och för sej förstår.. som jag sagt innan - det är skamligt att jag inte hälsat på dem än!! De är ju trots allt två av mina närmaste vänner!!

Idag har jag fått en hel del gjort faktiskt. Mitt CV blev inte klart idag - men det är nästan färdigt i alla fall. Och så ska jag skriva ett personligt brev med - vilket aldrig brukar vara några svårigheter.. jag tycker om att prata/skriva om mej själv XD
Jag har skrivit till både Marie och Julia och undrat om när jag ska hälsa på på lovet (jag vet dagarna - men inte tiderna).
Jag har tvättat - men städningen sköt jag upp tills imorgon.
Och så har jag fixat en överraskning till Linus.. =)

.. det kanske inte låter som att jag åstadkommit jättemycket idag - men för att vara mej är det en hel del!!

Nu ska jag göra mej en kopp te och kolla lite på Djävulen Bär Prada.

// XO

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-02-10 @ 22:49:29 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Du är bra, Kanja :)

Postat av: shibby
2010-02-11 @ 01:01:03 URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

man fastnar lätt i serierna xD jag kan kolla hela nätterna på arkiv x ;P

Postat av: Fager
2010-02-11 @ 11:05:30 URL: http://emmafager.blogg.se/

Jo, det känns lite som att jag spyr på allt nu ungefär. Men det läkar sig väl.. :)

Ja, jag vill absolut ses på kaffe någon dag! Vilka dagar är du ledig och sådär? Dricka kaffe och röka massa cigaretter är aldrig fel! :)

Postat av: Fager
2010-02-11 @ 11:12:58 URL: http://emmafager.blogg.se/

Var precis inne på Shibbans blogg, och inlägget hon hade gjort om Svanprinsessan påminde mig, jag har ju den och det är din film! :P Förlåt, förlåt! Jag har ju haft den i åravis. Du ska få tillbaka den, jag lovar. :)



En sak till, kollar på tredje säsongen av Grey´s nu också, fast är på.. 4:e skivan tror jag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!