Planering..

Idag är en sådandär dag som inte känns så nödvändig - fast det är den egentligen. Jag måste packa väskan och fixa inför en veckas "luffar-liv" - dock ett väldigt komfortabelt sådant ;)
Imorgon går jag på näringsläran (troligtvis) och sedan drar jag till Vänersborg - till min älskade Linus.
Jag stannar i Vänersborg tills på tisdag eftermiddag då jag åker vidare till Åsa - Löftadalen för första gången sedan 20e maj förra året!! Där ska jag träffa de gamla kändisarna som går kvar (speciellt Marie och David dock). Jag kommer stanna där tills på torsdag förmiddag - då jag åker ytterliggare en bit ner. Jag ska hälsa på Julia och Torkel i Falkenberg och spela PopQuiz med dem på Harry's =) Favorit i repris!!
Och på fredag kväll kommer jag hem igen - men jag får skynda att göra mej i ordning för jag och Bim ska till R1!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!